dilluns, 31 de març del 2014

Amagisan a la península d'Izu

Una altra de les aventures de Kanto Adventures ha estat pujar dalt del cim més alt de la Península d’Izu, aquest cop sense neu! Vam passejar per la serralada volcànica Amagi 天城連山, a Izu. Izu és una península 伊豆半島 muntanyosa a l’est de Tokyo, a la costa del Pacífic, i forma part del Parc Nacional Fuji-Hakone-Izu 富士箱根伊豆国立公園. La part central és la part de la serralada Amagi, amb els 2 cims més alts de la península, que són els que vam pujar: el Banjirodake万二郎岳 de 1.299m i el Bansaburodake 万三郎岳 de 1.406m. El riu principal de la península és el Kano, que recorre una vall creada per plaques tectòniques, cosa que fa que la zona tingui freqüents terratrèmols i els seus conseqüents tsunamis. I com a tot arreu de Japó, una pila d’onsens! (banys calents).

El Fuji ens va acompanyar el dia.
Vam sortir en 2 furgonetes a les 7h de Yokohama 横浜, i vam arribar a l’inici del recorregut a les 10h. El dia era assolellat però fres, i vam poder tenir unes vistes fantàstiques del Mont Fuji 富士山 durant tot el recorregut!

Aquí es veuen perfectament els 2 tipus de bosc.
A la baixada el camí era curiós, ja que feia de divisió entre dos tipus de bosc. En David ens va explicar que a un costat hi ha cedre perquè es fa servir per a la construcció de cases, per això tantíssims boscos dels voltants de Tokyo són de cedre, no perquè originalment fos així, sinó perquè s’han anat replantant.

The Fishmarket Taproom お疲れさまの乾杯!
Aquest cop la caminada no es va acabar en un onsen, però la cervesa no va faltar! En David ens va portar a visitar la fàbrica de cervesa Baird Beer, on hi vam fer una petita visita guiada, i després vam anar a degustar la cervesa que s’hi fa a The Fishmarket Taproom que han obert els mateixos propietaris a Numazu 沼津. La cerveseria porta aquest nom perquè està just davant del port i del mercat de peix, i val a dir que estava boníssima!
Túnel d'arbres.

La pujada.

La Silvana pujant.

Amb tot el grup dalt del cim!

La baixada.

Visita a la fàbrica de cervesa Baird Beer.