divendres, 28 de febrer del 2014

Xocolateria


Agafar el tren no sempre és tan dolent, algunes estacions de tren tenen verdaders centres comercials a dins amb botigues de tota mena. 
Estació JR Shinjuku, sortida Est Kabukicho

El dia de la nevada, vaig optar per deixar la bici a casa i fer el camí en tren. Com que tenia temps vaig decidir de parar a Shinjuku per caminar una estona i gaudir de l’espectacle, i sortint de l’estació de Shinjuku, em veig un petit comerç que diu “Cacao Sampaka”! Xocolata de veritat! I el millor, és que hi té escrit Xocolateria, en català! Tenen un petit fulletó on hi explica la història de la xocolata en japonès, però els títols són també en català! Aquesta és una de les petites troballes que de tant en tant faig i que m’alegren el dia!

La xocolata japonesa no és que sigui dolenta, però sol ser molt dolça. Fins i tot la que té escrit “bitter” és bastant més dolça que la xocolata amarga que poguem trobar en un comerç català. Evidentment hi ha xocolateries bones (La Maison du Chocolat,  Jean Paul Hevin, Pierre Marcolini...), però a preus prohibitius per mi.

Al trobar aquest petit Cacao Sampaka a Shinjuku, he buscat si n’hi havia més a Tokyo, i sí, n’hi ha més: a prop de l’estació de Tokyo hi ha la central. També n’hi ha una al costat d’Omotesando, a Minami-Aoyama. I obviament aquesta de l’estació de Shinjuku que em vaig trobar, que està sortint de les andanes per la sortida Est, i després anant cap a la sortida de Kabukicho. També n’hi ha una a Osaka!

El preu... Qui conegui Tokyo sabrà que les botigues d’Omotesando no són especialment barates, diguem que quan em vaig emocionar i em vaig apropar per comprar-me alguna cosa... curiosament se’m van passar les ganes de menjar xocolata! Però em va encantar la troballa, i veure les taronges confitades recobertes de xocolata com les que es veuen a Barcelona!
Taronja a la xocolata, la preferida de la meva mare!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada